Volkswagen ID.3

Tesla je dobila hudo konkurenco. Po aferi Dieselgate so pri Volkswagnu predstavili vizijo, da se bodo iz vozil z dizelskimi motorji preusmerili na vozila na električen pogon. Vizija se je začela spreminjati v realnost, saj so predstavili oziroma pokazali njihov prvi velikoserijski električni model ID.3.

Volkswagen ID.3/ Vir: Volkswagen

Gre za znanilca nove generacije. Po Hrošču in Golfu gre za tretje poglavje v strateškem razvoju znamke, so izjavili odgovorni pri Volkswagnu, ki bo v razvoj električnih vozil vložil kar 9 milijard evrov. Čeprav končnega vozila še niso pokazali, to se bo zgodilo na avtomobilskem sejmu v Frankfurtu, so v le enem dnevu prejeli kar 10.000 prednaročil za novi model.

Tokrat so se pri Volkswagnu prvič odločili, da bodo za avto sprejemali prednaročila, česar se sicer poslužujejo pri Tesli. V Sloveniji rezervacija stane 500 evrov, ki pa jih Volkswagen še ne prejme, sredstva se le zamrznejo na plačnikovem računu in so lahko kadarkoli odmrznjena. Prava naročila se bodo začela šele po pravi predstavitvi vozila v Frankfurtu. Takrat bo možno naročiti enega od 30.000 primerkov linije 1st edition, ki bo stal 40.000 evrov. Kupci te serije bodo lahko brezplačno eno leto svoje ID.3 polnili na polnilnicah Ionity. Na ceste bo avto zapeljal naslednje leto.

Volkswagen ID.3/ Vir: Volkswagen

Specifikacije

Avto je zgrajen na platformi za električna vozila MEB, na kateri je zgrajen že Seatov električni El Born. ID.3 bo od najnovejšega golfa, s katerim ga največkrat primerjajo, daljši dobrih 15 centimetrov, poleg tega pa bo tudi malo višji. Pri Volkswagnu obljubljajo, da bo notranjost tako prostorna kot pri Passatu. Na voljo bodo verzije s tremi baterijskimi sklopi, 45 kWh, 58 kWh in 77kWh. Motor bo nameščen zadaj in bo poganjal zadnjo os, zato se lahko nadejamo malce večjega prednjega prtljažnika. Po standardu WLTP se bo doseg gibal med 350 in 420 kilometri.

Volkswagen ID.3/ Vir: Volkswagen

ID.3 bo po ceni povsem primerljiv s svojimi tekmeci s pogonom na notranje izgorevanje. 30.000 evrov je začetna cena, kar je povsem primerljivo s konkurenco. Dražji bosta verziji Max in Plus, a moramo v ceno všteti še 7.500 evrov subvencije države. V Sloveniji Volkswagen optimistično napoveduje 500 prodanih vozil prihodnje leto, po celem svetu pa naj bi na leto prodali 100.000 vozil.

Ni kaj, bitka za kupce električnih vozil bo od zdaj naprej še veliko bolj zanimiva.

Vir:

 

Komentarji

Luka Melinc

Dijak ljubljanske gimnazije, ki je že od malega navdušen nad najnovejšo tehnologijo, avtomobili, vesoljem ter ostalimi inovacijami. Ima željo po čim širšem znanju, ki ga lahko uporabi. Vsak dan želi napredovati ter se naučiti nekaj novega.

Latest posts by Luka Melinc (see all)

Luka Melinc

Dijak ljubljanske gimnazije, ki je že od malega navdušen nad najnovejšo tehnologijo, avtomobili, vesoljem ter ostalimi inovacijami. Ima željo po čim širšem znanju, ki ga lahko uporabi. Vsak dan želi napredovati ter se naučiti nekaj novega.