Spoznajte mladega razvijalca iger in njegovo najnovejšo igro

Članek je prvi v seriji “mladi in samoiniciativni”, kjer bomo predstavljali najstnike in ostale mlade, ki so stopili na svojo pot pridobivanja izkušenj in grajenja kariere že v zgodnjih najstniških letih.

Večina nas, predvsem mladih, svoj čas preživlja na telefonu. Največ časa pa zagotovo porabimo na socialnih omrežjih in z igranjem iger. Tokratni gost, bruc Fakultete za elektrotehniko, računalništvo in informatiko v Mariboru, se je odločil svojo strast spremeniti v posel. Tako je združil svoje znanje programiranja in veselja do igranja iger in uspešno lansiral že kar dve igri za Android.

 

  1. Kdo si in kakšne cilje imaš?

    Sem Tomaž Mazej, univerzitetni študent računalništva na
    FERI-ju in moja strast so video igre. Z video igrami sem se srečeval že od malega, ko sem svojega očeta gledal, kako kot programer piše neskončno dolge kode programov. Pomislil sem, kako bi bilo, če bi igre ne le igral temveč tudi ustvarjal sam. Tako sem za svojo maturitetno seminarsko nalogo ustvaril svojo prvo igro za android (Star Wars: The Falcon) in to me je navdušilo, da sem s programiranjem iger tudi nadaljeval.

  2. Zakaj programiranje in zakaj te zanima razvoj iger?

    Programiranje je danes zelo cenjena vrlina, saj je na delovnih mestih zelo iskana in dobro plačana. Pisanje programov nam omogoča, da pokažemo svojo umetniško plat in domišljijo, saj lahko z vrsticami programske kode dosežemo karkoli. Osebno me najbolj veseli programiranje iger, saj se mi zdi najbolj zabavno, pokaže pa tudi našo kreativnost. Osnove programiranja bi moral znati vsak človek, saj nas le-to nauči, kako razmišljati.

  3. Zaupaj nam nekaj o tvoji igri

    Kot samostojni ustvarjalec igre sem pod imenom Mazej Games objavil svojo drugo igro imenovano Feeding Ducks.

    V igri se postavimo v vlogo race, ki mora pojesti čim več kruha in rib, pri tem pa se mora izmikati nabojem, ki pomenijo konec igre. Ko poberemo kruh nas igra nagradi z desetimi točkami, ko pa poberemo ribo, ki se premika nekoliko hitreje, nas nagradi s tridesetimi točkami. Za vsakih 500 točk se hitrost nabojev poveča in s tem igranje postaja čedalje težje. Ko se dotaknemo naboja, je igra končana in na zaslonu se izpiše, koliko točk smo dosegli in kakšen je naš najboljši rezultat.

  4. Kje lahko tvojo igro nekdo prenese?

    Igra je brezplačno na voljo v  trgovini Google Play. Namenjena je ljudem, ki bi se radi kratkočasili v vrstah, med poukom, med odmori na delovnem mestu, otrokom in tistim, ki bi se radi sprostili po napornem dnevu in igrali igro, ki ne terja preveč razmišljanja.

    Igro najdete tukaj: Feeding Ducks na trgovini Google

  5. Kakšne cilje imaš za naprej?

    Cilji za naprej so jasni. Igre bom ustvarjal in objavljal, kolikor mi bo čas na študiju to dopuščal, dokler ena od iger ne zadane vrha lestvice. Ta hobi je ne le zabaven, ampak tudi koristen za mojo nadaljnjo programersko pot. Kasneje razmišljam tudi o ustvarjanju iger za iOS, ki je precej dražje od Androida. V končni fazi razvoja imam že novo igro, ki še potrebuje poliranje, a bo na voljo že naslednji mesec.

  6. Zaključek

Najpomebneje je začeti in to je tokratni gost že storil. Mogoče bo ravno Tomaževa naslednja igra nov “Talking Tom”. Želim mu veliko uspeha na njegovi poslovni poti, vse ostale pa vabim(o), da si ogledajo njegovo igro.

Povezava do Facebook strani: Mazej Games na Facebooku

 

Komentarji
luka
SLEDITE MI

luka

Ljubezen do tehnologije in vztrajnost sta ga pripeljala do ustanovitve bloga o tehnologiji, ki je v treh letih zrastel v pravi medijski portal. Obiskuje prvi letnik upravne informatike.V prostem času raziskuje različnezgodbe uspešnih posameznikov in podjetji ter tako nenehno dopolnjuje svoje znanje.
luka
SLEDITE MI

luka

Ljubezen do tehnologije in vztrajnost sta ga pripeljala do ustanovitve bloga o tehnologiji, ki je v treh letih zrastel v pravi medijski portal. Obiskuje prvi letnik upravne informatike. V prostem času raziskuje različne zgodbe uspešnih posameznikov in podjetji ter tako nenehno dopolnjuje svoje znanje.